


Regulamin sklepu internetowego kola.com.pl
- 1 Definicje:
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
- Klient – osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, jeżeli na podstawie odrębnych przepisów posiada zdolność do czynności prawnych, składająca zamówienie w sklepie.
- Konsument – osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, nie prowadząca działalności gospodarczej. Konsumentem jest również osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, w przypadku, gdy dokonuje zakupu niezwiązanego z zawodowym charakterem prowadzonej działalności gospodarczej.
- Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego kola.com.pl
- Sklep– serwis internetowy dostępny pod adresem kola.com.pl, za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać Zamówienia
- Produkt – produkty prezentowane w Sklepie Internetowym;
- Umowa sprzedaży– umowa sprzedaży Produktów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy PROMAG S.A. a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Produktów.
- 2. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Regulamin zawiera zasady funkcjonowania Sklepu Internetowego, działającego pod adresem kola.com.pl, w tym zasady dokonywania zamówień przez Klientów.
- Sklep internetowy, działający pod adresem kola.com.pl, prowadzony jest przez PROMAG S.A., ul. Romana Maya 11, 61-371 Poznań, Nr KRS 0000013278, Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy KRS, Kapitał zakładowy: 2 085 000 PLN w pełni opłacony
- Sprzedawca udostępnia niniejszy Regulamin w formacie PDF umożliwiającym jego zapisanie na trwałym nośniku na urządzeniu Klienta.
- Zapisy regulaminu obejmują wszystkie stosunki prawne wynikające z umów sprzedaży pomiędzy PROMAG SPÓŁKA AKCYJNA, zwaną dalej Sprzedawcą, a podmiotem nabywającym od niej produkty, zwanym dalej Klientem realizowanych na zasadzie sprzedaży wysyłkowej (poprzez sklep internetowy).
- Stosunki umowne w wyżej wymienionym zakresie opierają się na niniejszych warunkach, o ile umowa sprzedaży lub dostawy nie stanowi inaczej.
- Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszych Warunków wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Nieważność jednego postanowienia niniejszych Warunków nie powoduje nieważności pozostałych postanowień. Wszelkie spory między stronami mogące wyniknąć z umów zawartych na podstawie niniejszych Ogólnych Warunków Sprzedaży, rozstrzygać będzie sąd właściwy rzeczowo dla siedziby Sprzedawcy. Konsumentowi przysługuje prawo skorzystania z pozasądowego rozpatrzenia sporów i dochodzenia roszczeń.
- Sprzedawca oświadcza, że posiada status dużego przedsiębiorcy.
- 3. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego
- Warunkiem rozpoczęcia korzystania ze Sklepu internetowego jest rejestracja w jego ramach.
- Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnianego na jednej ze stron Sklepu.
- Warunkiem rejestracji jest wyrażenie zgody na treść Regulaminu oraz podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe.
- PROMAG S.A. może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu Internetowego, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości zasobów Sklepu Internetowego, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu, a w szczególności, gdy Klient:
a.) podał w trakcie rejestracji w sklepie internetowym dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich,
b.) dopuścił się za pośrednictwem sklepu internetowego naruszenia dóbr osobistych osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych klientów sklepu internetowego,
c.) dopuści się innych zachowań, które zostaną uznane przez PROMAG S.A. za zachowania niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet lub godzące w dobre imię PROMAG S.A.
d.) będzie opóźniał się w dokonywaniu płatności.
- Osoba, która została pozbawiona prawa do korzystania ze sklepu internetowego, nie może dokonać powtórnej rejestracji bez uprzedniej zgody PROMAG S.A.
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi w ramach Witryny usługami, Sklep internetowy podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.
- Klient zobowiązany jest w szczególności do:
a.) niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
b.) korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
c.) niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),
d.) korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych klientów oraz dla PROMAG S.A.,
e.) korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,
f.) korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.
- 4. OFERTA CENOWA
- Oferta cenowa uwzględniająca promocje dotyczy wyłącznie sprzedaży wysyłkowej realizowanej na podstawie niniejszych Ogólnych Warunków Sprzedaży Wysyłkowej PROMAG S.A.
- Wszystkie podane w ofercie ceny są cenami w złotych polskich i przedstawione są zarówno w cenie netto (bez podatku VAT) oraz w cenie brutto (zawierającej podatek VAT). Cena nie uwzględnia Kosztów dostawy Produktu do Miejsca dostawy.
- Sprzedawca zastrzega możliwość waloryzacji ceny obowiązującej w momencie dostawy zamówionego towaru w przypadku zmian stawek celnych i podatkowych, wahań kursów walut, gwałtownych wzrostów cen paliw i surowców, po uprzednim przesłaniu zmian warunków realizacji zamówienia Kupującemu.
- 5. ZAMÓWIENIE
- Klient może złożyć zamówienie w Sklepie, korzystając z jednej z następujących opcji:
- Poprzez stronę internetową Sklepu: www.kola.com.pl
- Poprzez wysłanie zamówienia za pośrednictwem poczty e-mail na adres mailowy Sprzedawcy: kola@promag.com.pl
- Telefonicznie pod numerem telefonu: 61 6558 327
- Faxowo – wysyłając wypełniony formularza zamówienia na nr 61 655 82 03
- Złożenie zamówienia poprzez stronę internetową sklepu możliwe jest po: a. dokonaniu wyboru zamawianych Produktów (dodanie Produktów do "koszyka zamówień"); b. wypełnieniu formularza rejestracyjnego (rejestracja) c. zapoznaniu się i akceptacji Regulaminu.
- Zamówienie złożone w formie mailowej lub telefonicznej powinno zawierać następujące dane: imię i nazwisko Klienta, miejsce zamieszkania, Miejsce dostawy, nazwę Produktu, numer Produktu, ilość sztuk, cenę Produktu, formę płatności, NIP (w przypadku firm). W przypadku podmiotów gospodarczych również nazwę firmy oraz dane adresowe.
- Termin realizacji zamówienia jest określony przy opisie produktu. W przypadku zmiany przez Sprzedawcę terminu realizacji zamówienia w stosunku do podanego w ofercie, Sprzedawca powiadomi Kupującego o dokładnym terminie realizacji w potwierdzeniu zamówienia. W przypadku braku pisemnej rezygnacji z zamówienia przez Kupującego w ciągu kolejnych 3 dni roboczych od momentu wysłania potwierdzenia zamówienia przyjmuje się, że zamówienie podlega realizacji.
- Sprzedawca zastrzega możliwość odmowy realizacji zamówienia w przypadku wyczerpania zapasów lub nieprzewidzianych zmian w ofercie. Sprzedawca powiadomi o tym fakcie Kupującego w ciągu 3 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Jeżeli istnieją przeszkody obiektywne uniemożliwiające realizację zamówienia powodowane siłą wyższą, Sprzedawca zastrzega sobie możliwość realizacji zamówienia w uzgodnionym przez strony terminie późniejszym lub odstąpienie od umowy bez roszczeń ze strony Kupującego.
- Produkt uważa się za wydany Kupującemu w momencie przeniesienia prawa do rozporządzania towarem jak właściciel. Kupujący lub podmiot przez niego wskazany w zamówieniu jest zobowiązany do potwierdzenia odbioru zamówionego towaru czytelnym podpisem oraz w przypadku kiedy Klient jest osobą prawną dodatkowo pieczątką firmową.
- 6. METODY PŁATNOŚCI
- Klient ma możliwość wyboru formy płatności spośród następujących form:
a.) przelewem - po otrzymaniu faktury proforma (przedpłata)
b.) za pobraniem
c.) gotówką w sytuacji odbioru własnego
- 7. DOSTAWA TOWARU – KOSZTY DOSTAWY
- Zamówione produkty, dostarczane są na adres dostawy wskazany przez Klienta, będący adresem pocztowym na terenie Polski.
- Wyładunek produktu z pojazdu oraz pozostałe czynności z tym związane (jak np. wniesienie do budynku, usunięcie opakowań itp.) należą do obowiązków Klienta.
- Klient ma obowiązek ilościowego i jakościowego sprawdzenia dostarczonego produktu w momencie dostawy i w obecności Przewoźnika. W przypadku stwierdzenia braków ilościowych lub uszkodzeń transportowych Klient ma obowiązek sporządzenia protokołu niezgodności w obecności Przewoźnika i bezzwłocznego powiadomienia Sprzedawcy. W przypadku braku odpowiedniej adnotacji uznaje się, że produkt został dostarczony zgodnie z zamówieniem.
- Koszt dostawy podany jest na stronie internetowej Sklepu i każdorazowo obliczany jest przy wyborze przez Klienta Produktów i dodaniu ich do Koszyka. Koszt dostawy ustalany jest w zależności od wartości zamówienia netto oraz wybranego sposobu dostawy.
- Sprzedawca zastrzega sobie możliwość zmiany kosztów dostawy dla produktów znajdujących się w okresowych promocjach. Sprzedawca zobowiązany jest poinformować o tym Klienta w warunkach promocji.
- 8. FAKTUROWANIE SPRZEDAŻY
- Fakturowanie sprzedaży odbywać się będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami. Faktura dołączona jest do towaru, wysyłana pocztą lub e-mailowo na adres wskazany przez Klienta.
- Przy pierwszych trzech zamówieniach warunkami płatności dla Klienta jest przedpłata lub zapłata gotówką (wysyłka towaru za pobraniem), przy kolejnych zamówieniach warunki płatności ustalane są indywidualnie ze Sprzedawcą.
- W przypadku artykułów: a. w wersji standardowej - Sprzedawca zastrzega sobie prawo do pobrania przedpłaty w wysokości do 30% wartości zamówienia brutto b. w wersji specjalnej, pozakatalogowych, w kolorach innych niż w standardzie Sprzedawca zastrzega sobie prawo do pobrania przedpłaty w wysokości minimum 30% wartości zamówienia brutto.
- 9. REZYGNACJA Z ZAMÓWIENIA
- W przypadku rezygnacji z zamówienia z przyczyn nieleżących po stronie Sprzedającego, Klient zostanie obciążony karą umowną w wysokości do 30% wartości brutto przedmiotu zamówienia. Jeśli produkt został wysłany do Klienta to Sprzedawca zastrzega sobie możliwość obciążenia Klienta kosztami dostawy i odbioru.
- Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje Klientowi, w tym również Konsumentowi, w szczególności, w odniesieniu do Umowy, której przedmiotem były towary dostarczone wg dedykowanej specyfikacji Klienta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
- Konsument zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 Ustawy o prawach konsumenta. Prawo odstąpienia od umowy przysługuje z zastrzeżeniem art. 38 Ustawy o prawach konsumenta.
- Do zachowania terminu odstąpienia Konsumenta od Umowy sprzedaży wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu 14 dni (wzór odstąpienia od umowy sprzedaży – link).
- 10. ZWROT/ WYMIANA TOWARU
- Klient, który nie jest Konsumentem może tylko i wyłącznie za zgodą Sprzedawcy dokonać zwrotu/wymiany dostarczonego towaru w ciągu 3 dni roboczych od momentu odbioru towaru, pod warunkiem, że:
- towar nie był użytkowany i nie nosi śladów użytkowania
- towar jest w pełni wartościowy, nieuszkodzony
- towar nie był montowany (złożony i potem zdemontowany)
- towar posiada oryginalne opakowanie (jeśli takowe posiadał)
- towar posiada oryginalną dokumentację (instrukcje, deklaracje zgodności, świadectwo jakości, dokument gwarancyjny itd.)
- towar nie jest oznaczony w katalogu literą U-dostępność do uzgodnienia, nie jest wersją specjalną, pozakatalogową, w kolorach innych niż w standardzie, nie jest ofertą zindywidualizowaną.
W przypadku zwrotu/wymiany towaru Sprzedawca zastrzega sobie możliwość potrącenia do 30% wartości brutto przedmiotu zamówienia. Koszty dostawy zwracanego/wymienianego towaru ponosi Klient.
- W przypadku odstąpienia od umowy przez Konsumenta, na zasadzie wskazanej w §9, 2, Konsument powinien niezwłocznie zwrócić towar Sprzedawcy na następujący adres: PROMAG S.A. Centrum Logistyki, Koninko, ul. Składowa 3, 62-023 Gądki., nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia odstąpienia od Umowy. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru do Sklepu Internetowego.
- W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, nie później niż 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy.
- Zwrot płatności na rzecz Konsumenta zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru.
- Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje Konsumentowi w szczególności w odniesieniu do Umowy, której przedmiotem były towary dostarczone wg dedykowanej specyfikacji Konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
- 11. Reklamacje wad Produktów
- Sprzedawca przestrzega obowiązku dostarczania produktów bez wad.
- Sprzedawca udziela Kupującemu gwarancji na towary wyspecyfikowane w zamówieniu. Jeżeli w ofercie okres gwarancyjny dla wybranych produktów nie został wydłużony przyjmuje się, że gwarancja została udzielona na okres 12 miesięcy, z wyłączeniem części zamiennych i usług serwisowych. Gwarancja rozpoczyna się w momencie dostarczenia towaru i objęte są nią wyłącznie uszkodzenia powstałe wskutek wad fabrycznych tkwiących w towarze sprzedanym. Sprzedawca zobowiązuje się do usunięcia wady lub dostarczenia towaru wolnego od wad, o ile Kupujący powiadomił pisemnie w terminie 7 dni od ujawnienia się wady o tym fakcie Sprzedawcę. Wybór sposobu usunięcia wady w ramach gwarancji należy do Sprzedawcy/Gwaranta.
- Gwarancja obowiązuje na terenie Polski.
- Dostarczenie uszkodzonego towaru do naprawy odbywa się zgodnie z zapisem w dokumencie gwarancyjnym lub w sposób uzgodniony ze Sprzedawcą.
- Naprawa lub wymiana towaru na wolny od wad nastąpi w najkrótszym możliwym terminie.
- Gwarancją nie są objęte części normalnie zużywające się w trakcie eksploatacji, wady powstałe w wyniku lub w związku ze zmianami dokonanymi w towarach lub w wyniku naprawy, która miała miejsce bez wcześniejszej pisemnej zgody Sprzedawcy oraz będących następstwem eksploatacji niezgodnej z zapisami instrukcji eksploatacji dostarczonych towarów.
- Sprzedawca nie jest zobowiązany do naprawy towarów ani świadczenia innych usług z tytułu gwarancji w przypadku wady powstałej z przyczyn: niewłaściwego montażu (o ile nie był wykonywany przez Sprzedawcę) i regulacji, przekroczenia parametrów technicznych, stosowania niewłaściwych mediów, niewłaściwej eksploatacji i konserwacji oraz ingerencji w pliki źródłowe sterowników.
- W przypadku, gdy z przedmiotem zamówienia Sprzedawca dostarczył kartę gwarancyjną, stanowi ona uzupełnienie niniejszych warunków ogólnych gwarancji.
- Złożone reklamacje nie zwalniają Kupującego z terminowej zapłaty wymaganej należności.
- Jeśli Klientowi, który nie jest Konsumentem została udzielona gwarancja na towary i usługi, wyłączona zostaje wobec niego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne towarów i usług. Powyższe postanowienie nie ma zastosowania do towarów nabywanych lub zamawianych w ramach umowy leasingu lub umowy pożyczki.
- Konsument, w przypadku gdy produkt ma wadę fizyczną lub prawną, ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz.U.2014, poz. 121 z późn. zmianami) art. 556 – 576 Rękojmia za wady.
- Wada fizyczna towaru polega na niezgodności sprzedanego produktu z umową. Dochodzi do niej w szczególności wtedy, gdy zakupiony produkt:
- nie ma właściwości, które produkt tego rodzaju powinien mieć,
- nie ma właściwości, o których Konsument, został zapewniony przez Sprzedawcę,
- nie nadaje się do celu, o którym Konsument poinformował Sprzedawcę,
- został wydany Konsumentowi w stanie niezupełnym.
- Wada prawna polega na tym, że zakupiony przez Konsumenta produkt:
- jest własnością osoby trzeciej,
- jest obciążony prawem osoby trzeciej albo
- cechuje się ograniczeniami w korzystaniu lub rozporządzaniu nim w wyniku decyzji lub orzeczenia właściwego organu.
- Jeżeli towar ma wadę, Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny lub odstąpieniu od Umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie wymieni wadliwy towar na wolny od wad albo wadę usunie. Konsument nie może odstąpić od Umowy jeżeli wada jest nieistotna.
- Jeżeli towar ma wadę, Konsument ma prawo również żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z Umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę.
- Sprzedawca odpowiada wobec Konsumenta za sprzedany towar z tytułu rękojmi, jeżeli wada zostanie stwierdzona w okresie 2 lat od momentu jego wydania. W przypadku zakupu towarów używanych okres rękojmi wynosi 1 rok.
- Na Sprzedawcy spoczywa obowiązek rozpatrzenia reklamacji z tytułu rękojmi w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. W przypadku niedotrzymania tego terminu uznaje się, że reklamacja jest zasadna.
- Koszty poniesione przez Konsumenta związane z odesłaniem reklamowanego produktu zostaną zwrócone przez Sprzedawcę.
- W przypadku gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, przysługuje prawo dochodzenia swoich roszczeń w drodze pozasądowego rozwiązywania sporów, w szczególności korzystając z pomocy rzecznika praw konsumenta, mediacji, stałego polubownego sądu konsumenckiego.
- Reklamację (w tym z tytułu rękojmi) należy pisemnie złożyć poprzez przesłanie do Sprzedawcy opisu wady wraz ze wskazaniem żądania na adres e-mail kola@promag.pl.
- Reklamowane Produkty należy odesłać wraz z informacją o przyczynie reklamacji na adres PROMAG S.A. Centrum Logistyki, 62-023 Gądki, Koninko, ul. Składowa 3 z dopiskiem "REKLAMACJA KOLA.COM.PL".
- 12. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
- PROMAG S.A. podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
- Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić PROMAG S.A. o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.
- Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać mailowo pod adres marketing@promag.com.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego.
- W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
- PROMAG S.A. zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
- 13. Ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca.
- Klient dokonując rejestracji wyraża zgodę na gromadzenie i przetwarzanie przez Sprzedawcę, podanych w formularzu danych osobowych, w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101 poz. 926 z zm.) w celu realizacji umowy. W tym celu dane osobowe mogą zostać udostępnione podmiotom, za pośrednictwem których Sprzedawca realizuje Zamówienie.
- Podanie przez Klienta następujących danych osobowych: imię, nazwisko, e-mail, ulica, numer budynku i lokalu, kod pocztowy, miejscowość, kraj, numer telefonu jest niezbędne w celu realizacji Zamówienia. W przypadku podmiotów gospodarczych nazwę firmy, dane adresowe, NIPu.
- Klient dokonując rejestracji lub zapisując się do newslettera może wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych, podanych w formularzu w celach reklamy, badania rynku, badania zachowań i preferencji Klienta z przeznaczeniem wyników tych badań na potrzeby polepszenia jakości usług świadczonych przez Sprzedawcę.
- Klientowi przysługuje prawo wglądu do treści podanych danych osobowych oraz ich poprawiania, a także żądania usunięcia danych.